Kystleirskolen

Erling Skuggevik 47 977 36 631. Ukeplan Emner. Velkommen til Kystleirskolen på Sørlandet. Velkommen til Kystleirskolen på Sørlandet og et spennende opphold på Risøya som ligger i havgapet mellom Risør og Tvedestrand. Risøya er en øy på 500 mål med både villmark og et variert og spennende kulturlandskap. Øya ligger på grensen til Raet nasjonalpark. Den idylliske beliggenheten med skjær, blanke svaberg, flotte viker og sund innbyr til gode naturopplevelser. Det meste av tida på leirskolen vil bestå av a.

OVERVIEW

The site kystleirskolen.no currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the superior). We have downloaded ten pages within the domain kystleirskolen.no and found three websites linking to kystleirskolen.no.

KYSTLEIRSKOLEN.NO TRAFFIC

The site kystleirskolen.no has seen a variation amounts of traffic all through the year.
Traffic for kystleirskolen.no

Traffic ranking (by month) for kystleirskolen.no

Traffic ranking by day of the week for kystleirskolen.no

LINKS TO KYSTLEIRSKOLEN.NO

Birkeland skole - utenfor skolen - Startside

Birkeland skole - utenfor skolen. Birkeland skole - utenfor skolen. Skolens logo illustrert av Svenn Hansen. Men kunnskapsformidling og læring skjer ikke bare innenfor skolehusets fire vegger! I denne wikien ønsker vi å vise et lite utsnitt av det som finner sted på skolen, -.

Risør Akvarium - Sørlandets eneste saltvannsakvarium

Saltvannsakvarium - 100 arter, 500 fisk og havdyr. Oi, se fisken! Se flotte fisk og havdyr. Fra hele verden på nært hold. Bor det en havforsker i deg? I våtlaben kan du se plankton fra sjøen i mikroskopet. Bli med å mate fiskene kl. 14! Fiskekrok laget av en skje? I akvariet får du vite mer om kysthistorien vår. Tore har mye spennende å fortelle. Om det som lever i karene. Kom å hils på Nauta! Se den nye brosjyren vår! .

WHAT DOES KYSTLEIRSKOLEN.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of kystleirskolen.no Mobile Screenshot of kystleirskolen.no Tablet Screenshot of kystleirskolen.no

KYSTLEIRSKOLEN.NO SERVER

We identified that a single page on kystleirskolen.no took three thousand one hundred and forty milliseconds to stream. I could not find a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider kystleirskolen.no not secure.
35.197.243.246

We detected that this domain is using the nginx server.

Kystleirskolen

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The site kystleirskolen.no states the following, "Erling Skuggevik 47 977 36 631." I noticed that the webpage also said " Velkommen til Kystleirskolen på Sørlandet." They also stated " Velkommen til Kystleirskolen på Sørlandet og et spennende opphold på Risøya som ligger i havgapet mellom Risør og Tvedestrand. Risøya er en øy på 500 mål med både villmark og et variert og spennende kulturlandskap. Øya ligger på grensen til Raet nasjonalpark. Den idylliske beliggenheten med skjær, blanke svaberg, flotte viker og sund innbyr til gode naturopplevelser. Det meste av tida på leirskolen vil bestå av a."

SEE MORE DOMAINS

Kystmagasinet - Nyheter fra fiskerinæringen og leverandørindustrien

På vei hjem halvannet år forsinket fra Tyrkia.

Hugos kystmeiteblogg

Denne siden er lagd for å publisere mine fisketurer, fangster, tips, ideer, bilder og annet i forbindelse med kystmeite. Kystmeite er fiske med agn i sjøen fra land. Sunday, December 13, 2009. Ny norgesrekord på paddetorsk? Denne stuttjukke paddetorsken tok en liten rekebit inne i en molo i går kveld. 816 gram og 36 cm sier mye om kondisjonen. Den trengte 2 forsøk før den satt skikkelig på kroken. Monday, July 06, 2009. To nye arter fra båten. Monday, April 20, 2009.

The museums for coastal heritage and reconstruction of Finnmark - Kystmuseene

Hopp til hovedinnholdet på siden. The North Cape Museum in Honningsvåg has moved into its new location and reopened with its new exhibitions June 2017. The World of John Savio. It showcases the work of one of the most influential Sami artists from Norway and will be on display from the 1. Of June until the 28. Postboks 357, 9751 Honningsvåg.

The museums for coastal heritage and reconstruction of Finnmark - Kystmuseene